Barnvakt! ♥

2011-09-11 13:06:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I förrgår hade jag en riktigt tuff dag, men jag klarade mig igenom den, tack vare min syster! ♥
Igår var jag mig själv igen, skönt! Energin flöda till max, busade med min dotter ute i friska luften hela dagen. Vi rulla ner för en kulle vid lekparken och det älskade hon, vad hon skrattade när jag kom rullandes :) men jag skratta inte lika mycket när det blev helt stjärnklart i knoppen på mig :) hehe..
-
Idag är jag barnvakt åt min systers dotter Noelia! För Louise och Johan skulle till ullared idag, är lite avis :/ Men har man inga pengar till det så har man ju inte :) får busa med brudarna istället.. Nu satte jag precis på filmen Bambi åt dom sen ska vi gå ut ett tag tänkte jag om regnet slutar...
-
Jag saknar familjelivet så som mamma pappa barn...

Kommentarer

Ullared men usch! Hur kan man åka dit frivilligt=) Hehe!

2011-09-12 06:12:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!