Vill ha min vinterjacka!

2011-10-15 23:59:17 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste verkligen åka in till Tommys lager och hämta hem min vinterjacka... Det är ju inte för varmt ute om dagarna alltså..
-
Idag har jag fixat lite med håret, sen fick de bli en 30 minutare i solariet, sjukt skönt! Sen har Alexia och jag varit ute hela eftermiddagen.. Markus kompis skulle hit till Linköping och köpa stolar, då passa markus på att följa med så han skulle få träffa alexia, men de blev sjukt mycket senare än vad som sas från början, men alexia lyckades hålla ögonen öppna då dom kom.. Kul för henne att träffa sin pappa!! Lite blyg precis i början, men släppte direkt :) Det är ju ändå ca 2 månader sen som sågs sist, och nästan 3 månader sen dom umgicks... Så roligt att se på henne hur hon beteer sig och vad hon ville visa honom osv, ett bra avslut på hennes kväll! ♥
-
Kanske dags att krypa ner, jobbar ju imorgon!

Kommentarer

Låter som ni haft en bra dag:)

2011-10-16 00:37:58

haha ja visst e den bra haha

2011-10-16 09:23:58
Anonym

Eh va?!

2011-10-17 00:01:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!