work work!

2011-10-03 10:59:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fy fan vad jag är glad över att få så mycket jobbtider! Nu ska jag börja på en tredje arbetsplats här i ljungsbro, så två olika i ljungsbro o ett nattjobb i stan, kan de bli bättre? :) bara jobba som en dåre nu fram tills alexia och jag får flytta in i våran lya :) för då är det inte så lätt att jobba nätter längre.. kommer få ihop över 50 timmar bara den här veckan, och det känns riktigt bra! Och det känns skönt att få mysa med alexia innan man åker till jobbet och på morgonen när man kommer hem :) perfekt!
-
Idag blir första natten jag ska jobba utan att gå bredvid någon, se hur det kommer gå :) går nog bra! Idag var alexia lite ledsen när jag gick ifrån henne på dagis, skruttis dååå! MEn det släpper väl förhoppningsvis rätt så snabbt! men det är jobbigt att bara gå då..
-
Ne nu ska jag vila en stund inna lillan ska hämtas!
Pussss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!