Tjiiiiiiipppp

2011-10-05 14:22:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Natten var lugn på jobbet.. lite fööör lugn, men på något konstigt sätt så går tiden väldigt fort när man är där och jobbar, 10 timmat och vipps.. kan ju bli lite småsegt någon timme men går över ganska fort :) Idag, ska jag gå bredvid på ytterligare ett ställe, så jag ska göra mig ordning straxt och mysa med lillan lite innan jag måste dra igen.. den här dagen suger, men va fan.. vissa dagar har man ju verkligen inget liv, hehe.. men det rer sig. Och jag längtar iaf ihjäl mig tills alexia och ja har flyttat!!!
-
Ha en fin dag allihopa! 
pengar rullar in som dom ska, det går bra nu ;)
-
Här kommer några bilder på världens finaste brud, på väg hem från dagis igår :)
.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!