Längtar längtar längtar!

2011-10-06 23:52:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu börjar jag längta massor efter våran lya, min & Alexias! Aldrig bott själv, kommer ju inte göra de nu heller eftersom jag har min favotjej hos mig dygnet runt, men fan va fint vi ska göra ordning! Sedan längtar jag tills jag tatuerat mig, vart den nu ska sitta :) och jag längtar tills alexia fyller 2 år om mindre än 2 månader, och så längtar jag självklart efter julen, Ska bli så roligt att se alexia vara ivrig i paketen & bli glad för det hon får! ♥
-
Alexia har haft feber idag, så jag var hemma från jobbet! Sen somnade vi i 3,5 timme mitt på dagen, fasen vad skönt det var :) Imorgon ska alexia få busa massor med moa :) fasters tjejja ♥
-
Sov gott!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!