Blåsig dag!

2011-10-13 22:56:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår efter jobbet hade jag så galet ont i benen och fötterna, fy fan! Helt slutkörd var jag, så min snälla mamma kom och hämtade mig, och så hämtade vi även upp alexia från dagis, där hade det gått jätte bra!
-
Idag har man varit ledig från jobb, behövligt och underbart skönt, men vädret har ju inte varit lika skönt, blåsigt och kallt, saknar min vinterjacka, men den ligger i brorsans förråd nedpackad nånstans :( Idag gick vi ut på en långpromenad, alexia säger så fort vi går ut "jaa gåå" , "jaaa ittta" , "jaa gåå" , "jaaa itta" hahaha beslutsångest om hon ska gå eller sitta framtill på vagnen, men de slutar med att hon får hela tiden iaf, Alexia har fått massa nya kläder, passa henne perfekt! Hon fick peka ut en tröja själv som ja skulle köpa åt henne, blev sååklart med bambi på :) hennes favoriter just nu är ju bambi och mimmie muuus! :) gullunge!
-
Eftermiddagen spenderade jag och alexia och ute, i lekparken och i en skogsdunge vi hittade, haft en mysig dag ute i blåsten, röda om näsorna var vi när vi kom in, så det ska vara! :)
-
-
Imorgon jobbar jag 7-16 sen är det äntligen helg, bokad i 125 timmar denna månad än så länge, sjukt nöjd! hoppas jag kommer upp i ännu fler timmar så man får bra lön i november! Har ju en dotter som blir 2år iDecember och då ska hon firas med dunder och brak!!! :)
-
Puss & Godnatt!

Kommentarer

sv: tackar =) ditt lilla charmtroll var då så himla söt hon me.. hoppas du har en bra dag

2011-10-15 12:33:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!