båda fötterna på jorden!

2011-10-08 01:14:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är så underbart glad över att jag bor i Linköping igen! jag saknar inte Fagersta något speciellt! Men såklart saknar man sina ex bonusbarn eller hur man ska kalla det, dom fanna ändå i mitt liv i 3 år. Och är min dotters storasystrar, som man har många skratt och minnen ihop med ♥ det kan man leva länge på! Och vi ska verkligen försöka ses så mycket det går, och jag hoppas dom två kommer ner och hälsar på mig och alexia sen! Det längtar vi till.
-
Jag börjar bli trött på att bo hos mamma, inte att bo just med mamma och hennes karl, utan att det är så trångt, men nu är det bara ca 1,5 månad kvar tills flytten och jag längtar mer än mest dit.. Jag mådde inte så bra där under en lång period uppe i fagersta, men nu börjar jag verkligen känna att jag ramlar in i mina gamla fotspår igen som den Lindsey jag vill vara, det känns så skönt, jag har världens underbaraste familj här nere som stöttar och hjälper mig i vardagen när det kniper med jobb och dagis krockar.. men allting rullar på väldigt bra faktiskt, fått massor av jobb, både nätter och dagar, det är perfekt! jag hoppas att alexia kan åka till sin pappa så småningom, för jag anser att hon behöver honom i livet, självklart! Men den saken är inte upp till mig.. jag vet och ser hur mycket alexia faktiskt trivs här nere och jag har inga skuldkänslor för att jag flyttade med henne hit som en viss person försökte få mig att få i början och även fortfarande..
-
Jag är väldigt nöjd med livet och har absolut inget bråttom med att träffa en ny kärlek, just nu hatar jag killar :) jag litar inte på nån typ, de flesta är skräp. Jag träffade min första stora kärlek här för ett tag sedan, men det var inte mer än kompiskänslor där för den personen. Jag är redo när jag är det, och kommer inte hettsa in i något med nån, nu är det alexia som gäller :) och bara hon! Men killar är fan annorlunda, dom verkar ta första bästa, klarar dom inte av ensamheten?
-
Oj vad detta inlägg blev personligt.. Men behövde vädra mig lite :) 
nu ska jag sova! 
Natttii nattii!

Kommentarer
linda

Hej.

Jag följer din blogg och har gjort det väldigt länge..

Du vill inte skriva vad som hände mellan dej och marcus?

Dum fråga kanske men från att läsa om dej/er innan din gradviditet, se under din gradviditet och även nu så blir jag nyfiken..

2011-10-13 21:58:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!