trallaaa-laaa!

2011-05-05 19:56:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


försov mig imorse, ovanligt! hade praktik fram till 13 idag bara, riktigt skönt! Gick och hämtade skruttan på dagis, sen en sväng för att boka tid på BVC, vad ser jag då, jo att vi tappat bort hennes dagis väska :( bara att vända och börja knalla igen, men som tur var så hittade Tony & Linda den vid affären, så vi slapp gå :) yeeey!

Vi tog en tripp till lekparken där massa andra ungar lekte, sen har vi bara plockat och donat här hemma och busat sååklart! Nu sover skruttan och jag försöker uppdatera min iphone, se hur lång tid de tar! Tänkte ta mig en varm dusch och pyssla lite!
Puss!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!