Underbar dag, med lilla hjärtat!♥

2011-06-13 17:39:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp till fint väder... Jag och alexia packa badkläder & åkte till affären o handlade jordgubbar och lite annat smått och gott, stack iväg till en badplats vid sjön, men de blåste så mycket där :( Så det fick bli att bada i poolen vid badhuset. Alexia sov som en stock i vagnen och jag försökte passa på o sola, men var rätt kallt i blåsten..
Sen har vi ägnat resten av dagen i lekparken med massa bus, och nu är vi mätta i magen efter en god kvällsmat, och alexia är bänkad framför bollibompa :)
Mitt stora hjärta jobbar, tråkigt för honom, men snart får han njuta av semester och då är de jag som får jobba :( Men får va positiv och tänka på pengarna.
Chhiiingeliing!

Kommentarer

Kul att du kommit igång med bloggandet igen :-)

2011-06-15 18:49:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!