punkt & slut :)

2011-07-19 14:07:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Haft en väldig berg och dalbana i mitt liv nu under en veckas tid.. väldigt tungt, men ändå väldigt skönt! Markus och jag är inte tillsammans längre, vi har gjort slut. Efter 4 år tillsammans med en person så känner man den personen ganska väl, tror man, men det blir läskigt när det visar sig vara tvärtom.. Nog sagt om det, avslutat kapitel är vi iaf..
Jag mår bättre dag för dag, vill bara få allt runt omkring klart nu.. men de kommer vad de lider :) de tar lite tid, men så äre.. Vet just nu inte hur allt kommer gå ihop och såvidare, men det löser sig!!
Nu ska jag busa med alexia och sedan blir det väl en sväng till lekparken för ännu mera bus :) ♥

Kommentarer

Hej! Jag såg på facebook att du var tillbaka i Linköping. Vad tråkigt att höra att dit liv vändes upp och ner. Hoppas allt är bra och att allting kommer lösa sig!

2011-07-24 00:54:18

Tänk att man går från "kär" till ogilla sitt ex :) Men ni verkar ha det bra nu :) Skönt det! Kram

2011-09-09 23:42:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!