utforska naturen är roligt!

2011-07-05 23:43:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ännu en dag på jobbet har passerat... Taina och jag gick hem till Maria efter jobbet och drack kaffe :) trevligt.. Så irriterande var det med bussarna idag, jag slutade jobbet 15 och bussen gick inte förens 16.40 :( men var ju skoj o hinna med att träffa Maria! Alexia var ensam kvar på dagis idag, hon gav sin fröken en bamsekram och en vink, sen traska vi hemåt i värmen.

Alexia fick gå en bra bit själv hem, man är ju bra lat som förälder egentligen, det är ju enklast att ha barnen i vagnen, det går snabbare att komma hem osv, men varför måste de sitta i en vagn när de har två ben att gå med? :) nää, vi utforska naturen på vägen hem istället.


Väl hemma blev det kvälls mys i soffan, sen en väldans massa bus, helt galet vad vi har skrattat.. hon har sinne för humor lilla tösen :) oh vad jag älskar dej, längtar tills jag får rista in dig på min kropp, kommer bli fint :) men först samla lite stålar!
nu ska jag sova, är så fruktansvärt trött.
Imorgon ställer vi absolut inga klockor,
kan ju hoppas lillan sover lääääänge!!!
Puss
En väldigt gammal bild på mig o mitt hjärta! tiden springer iväg....

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!