tjiiing, trött brud!

2011-07-23 19:18:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår mådde jag helt oförskämt bra, och idag är de inte helt fel heller :) Mammsen & hennes gubbe kom hit till alexia och mig igår ♥ Så blev lite pizza och prat, sen satte mamma i mina fjädrar i håret, fint :) dom vad dock lite små men det gör inget! Alexia somnade såklart som en stock i bilen när vi lämnade av Ebba & Nora hos deras mamma, och vaknade inte ens då jag tog henne på armen in i affären, trött tjej.. Så hon hann inte äta av hennes goda lördagsgodis ikväll inte! :)
vet i fasen vad jag ska göra nu i min ensamhet resten av kvällen :( buhu!

Kommentarer

Tack:) Allt bra med dig & din dotter ?

2011-07-23 20:49:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!