Fixar dag!

2011-07-24 10:23:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag får det bli en fixar dag. Min ex sambo kommer väl o hämtar lite grejer idag kanske? Sen flyttar han hem till en kompis, skönt! Alexia och jag ska iaf städa bilen idag, tvätta & städa, hennes snuttis är vidrig haha.. men tur man får tvätta den för henne :)
Se om de hinns packas något idag med då, 1 månad kvar nu bara :) Och jag kanske har fått napp på ett till jobb där nere, så nu hoppas jag bara vi får lägenheten. Billig hyra och markplan och så fanns det även badkar, vilket jag måste ha ;) trist bara att lägenheten verkar vara väldigt liten, men är man bara en vuxen & en liten tjej som ska bo där så kommer de bli perfekt till en början :)


Dags o klä på alexia lite kläder straxt och bege oss ut, Hon får gå omkring näck här hemma, så sitte rhon på pottan emellan åt :) dags o börja med lite pott-träning.. min stora tjej!!!
ha en fin dag alla!

Kommentarer

Skönt att ni mår bra:) Jodå det är bara bra:) Nygift o allt:) Flyttar du tillbaks till Linköping eller ? Kram

2011-07-24 21:03:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!