Full fart hela dagen :)

2011-08-24 22:11:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom pappa upp till mig i Fagersta, vi städade det sista, som var endel... packade bilen verkligen FULL, sen åkte vi hem till Linköping :) mötte upp brorsan och lassa in alla mina grejer i ett av hans förråd, great! Sen fick jag äntligen komma till mamma och pussa på min efterlängtade dotter ♥ och vad stor hon blivit på bara 3 dagar!? underbart att vara i hennes närhet igen iaf, 3 dagar är på tok för länge...
.
Idag åkte alexia med mammsen på jobb intervjud :) Så ska börja arbeta när jag skolat in henne på dagis, wiiihey! Sedan blev det att träffa jennifer på stan en sväng, min älskade pingla!!! Blev en tripp te donken så lillan fick i sig lite happy meal! Sen hem och busa och bada lite :) Och så fick hon nåt ryck och bet mig rakt i låret sen, fyyyy det kändes, gick lite hål i huden, sylvassa tänder ju, jag hade ändå byxor på mig.. skitunge :)
.
Sen följde syster med mig och kikade på en lägenhet här i ljungsbro, kommer passa mig och alexia kanon :) Alexia sover nu som en stock och jag ska slappa framför tv:n en stund!
Pusss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!