plommon & äpplen!

2011-08-12 15:25:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


flytten närmar sig, nu är det typ 8 dagar kvar tills alexia flyttar.. Hon åker med min mamma hem till henne, så jobbar jag klart dom sista dagarna, sen åker jag också ner.. :)
Just nu är det miljoner saker som snurrar i mitt huvud :( Stressen bokstavligt talat äter upp mig, den här veckan var lite små dryg, regnat och varit skit väder, fått klä på alexia vid typ 5.00 på morgonen, och gå till dagis som tar en sådär 40 minuter.. och sedan till bussen för att åka till jobbet.. Sen samma veva hem igen från jobbet, men man ka ju inte klaga på att man inte rör på fläsket iaf.
Idag kom Ebba & Nora hit till mig och Alexia, så vi har hunnit med att äta glass, chokladsås & Strössel, yummiiie! Sedan har dom vräkt i Ris currysås & Chicken bits. och nu kom vi precis in, vi har vart ute och plockat både plommon & äpplen :) och busat såklart. Nu har jag lovat att städa deras rum, eftersom Alexia röjt loss som en liten rövare där inne :)
.

Kommentarer

Vi på foreverhair säljer fjäder extensions till bra priser. Nästa vecka får vi in ännu fler färger!

2011-08-12 19:50:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!