Ljungsbro Marknad!

2011-08-26 22:31:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår på dagen stack bror och jag med våra töser till björkö bonngård och kolla på lite djur, mata kaniner osv.. det var intressant för kickorna ♥ båda två är i stenåldern, haha plocka med alla stenar de kommer åt! :) Men det var trevligt...
Sedan åkte alexia och jag med ante hem till honom busa lite och idag stack vi ner med morsan och colle på Ljungsbro marknan så lillan fick åka lite karusell och käka en stor polkagris klubba.. Annars ikväll har alexia varit i full fart och busat som aldrig förr, skrattat så hon kiknar :) Sen när jag sa att hon skulle sova fick jag till svar: neej då sa jag: jooo kom nu, fick till svar: neej och så sprang hon emot mig slog på mig och försökte bita mig, skapligt trotts hon kommit in i.. 2 års trottsen har väl början..




Kommentarer

Härliga bilder där och riktigt bra blogg du hade:)



Ha det gott

2011-09-11 09:42:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!