Bye bye fagtown!

2011-08-22 22:05:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag arbetade jag sista dagen i Skinnskatteberg.. Sedan hem för att städa ihop med markus, men han balla ju ur och betedde sig som vanligt, så var lika bra att han gick.. slipper jag se honom på väääldigt länge, och hem till mig är han definitivt inte välkommen nu iaf.

Så nu har jag städat här hemma som en dåre hela eftermiddagen :( inte ens klar i köket lixom.. men pappa kommer ju hit imorgon och hämtar mig så han skulle hjälpa mig med de sista, tack! Imorgon äntligen lämnar jag Fagersta, Fagtown.. och det är verkligen bästa valet jag gjort i mitt liv än så länge... Jag ska pussa min lilla älskade ängel när jag kommer till min mamma imorgon♥ saknar min lilla sötnos redan efter bara två dagar, she is my everything! och hon har blivit stora tjejen nu som inte vill ha välling om kvällarna längre, great. Då är det bara blöjorna som ska bort nu också då så småningom ;)

Nu sprängs snart mitt huvud i bitar, 
Men fy fan vad jag är lycklig över att
jag äntligen kommer härifrån imorgon!

Puss



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!