Börjar bli rensat & Klart!

2011-08-20 09:43:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är ju en sån person som tar allt i sista minut.. Så det blev ju inte annorlunda denna gång ;) Markus kom hit igår så delade vi upp alla saker, så nu är ju den biten löst, värsta är ju att jag inte har så många kartonger att packa i, hade några stycken, Orkade inte gå med kartonger från affären, hade vart lättare om man hade bil..
.
Var ett tag sen jag skrev här ju, hänt många grejer! Jag har nu fått ensam vårdnad om alexia :) Vilket jag blir glad för, Så får vi komma med lösningar på hur när & hur ofta hon ska va hos sin pappa, det ordnar sig, jag vill ju såklart att hon ska träffa honom så mycket det går.. Det är ju hennes pappa! Oavsett hur mycket jag ogillar den människan så kommer inte jag ta ifrån honom sin dotter, det finns inte i min värld.
-
Alexia hade även sin sista dag på dagis, hennes fröken sa att det var sorgligt för hon nu lärt känna alexia och hon tyckte hon var en jätte go tjej, som det kommer gå bra för.. Dom på dagis tyckte att hon börjat prata och sjunga mycket, och det håller jag absolut med om, att vara tyst det finns inte i hennes värld just nu om man säger så ;) Men jag tycker det är roligt & gulligt att lyssna på henne, hon babblar konstant, inga speciella ord, men sen sjunger hon ju också, illa katt illa katt illa katt, illa iigel akta dig akta dig akta dig..

-
Häromdagen gick alexia och jag ner till lekparken på stan, dom har byggt om, massor roliga saker fanns det nu :) Hon stormtrivdes såklart...
-
Ne, jag har verkligen inte tid att sitta här.. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och mamma, colle, syster & Johan är på väg hit för att hämta alla möbler och allt som ska med till Linköping.. även alexia åker med dom, så ska jag jobba min sista dag på måndag sen åker jag med nedåt! Kommer sakna min lilla ängel, men vet att hon kommer få ha det bra och mysigt hos sin mormor några dagar utan sin mamma :)
-
Min blogg ser lite små knepig ut just nu, haha men ni får ta de :)

Kommentarer

Jag hatar att packa=/ Sen ska man packa upp skiten också:) hehe! Har du fått tag på lägenhet i LKPG?:)

2011-08-21 01:08:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!