tre av tre nätter!

2011-10-23 15:51:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt blir det tredje natten med jobb, ganska stressigt emellanåt, man får ju motion på jobbet iaf :) Jag vaknade för nån kvart sen! Skönt man sover på dagen..  Alexia är så söt mot mig på morgonen när jag kommer hem och ska sova, hon säger mamma obba,  mamma natt natt så bäddar hon ordning i sängen så jag ska ligga skönt, sen säer hon puss puss ger mig en puss & går ut och stänger dörren :) <3 Så säger jag till henne, Mamma älskar dig!!! Får jag till svar, älkar mig... haha åååh mitt hjärta!!!
-
Idag har hon varit och busat med kusin vitamin och borde komma hem snart, så ska väl ta med mig Noelia och Alexia ut oh busa! Måste piggna till med lite innelek först känner jag! :)

Kommentarer
Linnea Granström- Ebbas mamma ♥ http://linneagranstrom.blogg.se/

Men så söt hon är :`)

2011-10-25 10:36:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!