fika med tjejorna!

2008-11-12 15:59:28 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag inte förens efter 11. åkte in till stan och mötte upp jennifer, gick till vårat gamla vanliga fik ställe på gränden :) han i kassan fråga om jag var där igår med, jag var tydligen så himla lik någon. Får höra sånt lite emellan åt, och det måste väl vara Denise som dom menar, eftersom folk tagit fel på oss ett antal gånger :S och jag fattar inte hur?

blev mycket prat och kaffe, seda traska vi och mötte Linda och sophie, så blev det ännu en fika på Sveevés! kul o se er tjejer, och skönt att se att allt är bra med er :) Jennifer och jag åkte iväg och besikta bilen igen, nuär den helt godkänd, skönt! så släppte jag av jennifer i lambo, sen nu kom jag hem :)

ska straxt äta lite food, sen ska jag allt lägga mig i solariet helst en timme, men får bli 30 min.. ska packa lite och sådär ikväll, se om jag hinner få lite frågor klara i svenskan med :)

Imorgon blir det en tung dag :( den kommer börja med en begravning :( jag har aldrig någonsin varit på en begravning tidigare. ush hemskt! Efter det ska jag åka till älsklingen på eftermiddagen blir det nog! skönt o åka dit och slänga mig i hans armar, behövs! du är så sjukt saknad! hatar de här!

aja, ha de fint!
pusspuss!

Kommentarer

Be strong!! :(

Fy vad jobbigt, men hoppas det känns lite som en lättnad, när det är över.. då kan man börja bearbeta händelsen vad skönt att du åker till markus efter det

är nog till mkt hjälp :)





Tack :)

2008-11-12 17:02:14

Ja eller hur! det borde ingå i skolan! inte många som vet när man är ung vad man vill pyssla med liksom!

2008-11-12 20:03:09
Markus

Så skönt att du kommer imorgon!

Saknar dig så GRYMT mycket. Ska ta hand om dig imorgon när vi se:) kan lova att det blir ett o annat andra avenyn!En hel LÅNG helg att mysa!

Kör försiktigt hit nu, hoppas det är bra väder!

Du måste åka medans det är ljust!

Sov gott nu sambon, vi pratade nyss i telen:)

sköönt att höra din röst innan man ska sova!



ÄLSKAR DIG

puss puss

2008-11-13 00:06:35
Sandra &Tindras http://psychooo.blogg.se/

Vilken fin blogg du har gumman :)

2008-11-16 20:44:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!